1 2 3 4 5

Občina Piran

Občina Piran je turistično daleč najbolj razvita slovenska občina in eno izmed pomembnejših središč kongresnega, zdraviliškega, igralniškega in navtičnega turizma v severnem Sredozemlju. 

Krajinski park Sečoveljske soline

Sečoveljske soline so ene zadnjih v Sredozemlju, kjer se sol prideluje na tradicionalen način. Stoletno sobivanje človeka in narave je ustvarilo razmere za pester rastlinski in živalski svet ter bogato kulturno dediščino, katero prikazuje Muzej solinarstva. V park se odpravimo peš ali s kolesom in si v družbi solinskih ptic ogledamo kraj, kjer si preteklost in sedanjost podajata roki.

Krajinski park Strunjan

Strunjanski polotok združuje veliko naravnih značilnosti slovenske obale pa tudi tistih, ki jih je skozi stoletja oblikoval človek. Pravzaprav je Strunjan v marsičem kraj presežnikov, saj tam najdemo najvišje prepadne flišne stene, najdaljši del naravnega morskega obrežja, edino slovensko morsko laguno, najmanjše soline ter najbolje ohranjeno kulturno krajino, značilno za slovensko obalo.

Oljčno olje

Domača olja iz naših, bolj hladnih krajev, so bolj aromatična in bolj zdravilna (imajo boljše razmerje maščobnih kislin) kot so olja iz južnih krajev Evrope ali Afrike. Ravno zaradi visoke vsebine nenasičenih maščobnih kislin, oleinske kisline in velike količine antioksidantov – polifenolov, je oljčno olje dokazani predpogoj zdravega načina življenja. 
Pogoste raziskave zadnjih let nenehno potrjujejo, da je »mediteranski tip« prehranjevanja, ki temelji na jedeh z značilno količino oljčnega olja – najbolj zdrav. Najstarejša oljka v Istri se nahaja na Brionih, znanstveno pa je dokazano, da je stara okrog 1600 let. Kljub temu, da o oljčnem olju obstajajo zapisi nekaterih znanih grških in rimskih pisateljev iz antične dobe, ki v svojih delih slavijo izvrstnost in prefinjenost istrskega oljčnega olja, se o vrstah in številu dreves ne ve veliko.
Posebnost istrskega polotoka v gojenju oljk se odraža v dvatisočletni tradiciji in izjemni potrpežljivosti istrskega človeka, ki je na tem prostoru vzgojil nekaj specifičnih avtohtonih istrskih vrst.
V katalogu je opisano vse skupaj 23 vrst, od katerih je 11 domačih in 12 tujih. Dan je pregled najbolj osnovnih podatkov, ki lahko koristijo proizvajalcem oliv in oljčnega olja.
Domača olja iz naših, bolj hladnih krajev, so bolj aromatična in bolj zdravilna (imajo boljše razmerje maščobnih kislin) kot so olja iz južnih krajev Evrope ali Afrike. Ravno zaradi visoke vsebine nenasičenih maščobnih kislin, oleinske kisline in velike količine antioksidantov – polifenolov, je oljčno olje dokazani predpogoj zdravega načina življenja. 

Mesto Piran

Nastanek Pirana še naprej buri domišljijo znanstvenikov kljub številnim poskusom, da bi rojstvo mesta pojasnili kar z izvorom imena. Nekateri zgodovinarji menijo, da imenu Piran botruje grška beseda pyr (ogenj). Legenda namreč pravi, da so Pirančani v preteklosti zažigali velike krese prav na mestu, kjer danes stoji svetilnik.

Novice

Natisni vsebinoPovej naprejPovečaj pisavoPomanjšaj pisavo
15.06.2012 08:08

Portorož predstavlja promocijsko novost – viralna aplikacija z VIP osebo

Portorož, 14. junij 2012 – Turistično združenje Portorož je za promocijo turistične destinacije Portorož in Piran pripravilo novost v komunikaciji turistične ponudbe - personalizirano viralno aplikacijo z VIP osebo. Nastala je v sodelovanju s podjetjem AV Studio, agencijo Rem iz Italije, produkcijsko hišo STVA in režiserjem Markom Cafnikom.

Danes je bila v Portorožu novinarska konferenca, na kateri je bila predstavljena novost v komunikaciji turistične destinacije. O tem so spregovorili Peter Bossman, župan Občine Piran,  Jadran Furlanič, direktor Turističnega združenja Portorož, Urša Mivšek, direktorica projektov, agencija AV Studio Ljubljana in James Frain, predstavnik italijanske agencije Rem.

Portorož, obalno mesto zabave, oddiha ter novih poslovnih priložnosti, vsako leto preseneča z novostmi. Številne možnosti športne rekreacije, sprehod ob obali, uživanje ob odličnih mediteranskih specialitetah in razmah kongresne dejavnosti pa je sloves destinacije ponesel tudi čez mejo.

Odlično promocijo je Turistično združenje Portorož lani ustvarilo z lansiranjem viralnega videa »Skoči v Portorož«. V njem je sodelovalo več kot 150 ljudi, snemanje pa se je odvilo v zraku, na zemlji in pod vodo. V petih različnih jezikih si ga je ogledalo preko 200.000 ljudi.

Na osnovi lanskoletne izkušnje je Turistično združenje Portorož v sodelovanju s turističnim gospodarstvom  zbralo mednarodno ekipo strokovnjakov s ciljem ustvariti viralno komunikacijsko platformo. Gre za popolno novost – interaktivno viralno aplikacijo, ki bo poskrbela za pravo interaktivno spletno doživetje. Predstavlja novost v načinu promocije turistične destinacije tako doma kot po svetu, nastala pa je v sodelovanju s podjetjem AV Studio, agencijo Rem iz Italije in produkcijsko hišo STVA.

Najmočnejši vir informacij pri odločanju o izbiri turistične destinacije za počitnice so, poleg lastnih izkušenj, priporočila prijateljev in znancev. Zato so se na Turističnem združenju skupaj s predstavniki turističnega gospodarstva v Portorožu odločili, da v največji meri izkoristijo možnosti, ki jih ponujajo sodobna komunikacijska orodja. Le-ta namreč v zelo kratkem času omogočajo izjemno multipliciranje sporočil.

Ciljni trg te promocijske kampanje je v prvi vrsti Italija, saj so prav naši zahodni sosedi znani kot hedonisti, ki življenje radi zajemajo z veliko žlico in se ne branijo pozornosti. Zato so jim ponudili možnost, da vsak uporabnik aplikacije nastopi v vlogi VIP osebnosti. Tako je italijanska agencija Rem kot kreativno rešitev ponudila VIP koncept, ki kot akronim pomeni tudi "Vacanze in Portorose" oziroma ''Vacation in Portorož". Ključno sporočilo promocijske kampanje je, da vsak gost destinacije Portorož & Piran doživi enkratna doživetja in se počuti kot VIP osebnost.

Največja novost načina komunikacije je združitev personalizacije in interaktivnosti, kar omogoča mnogo večjo vpletenost uporabnika in s tem neprisiljeno spoznavanje turistične ponudbe destinacije. Uporabnik svojo različico videa izdela z vpisom podatkov (ime, priimek, spol in email naslov) in vnosom fotografije. V nadaljnjih korakih pa ga aplikacija vodi k izbiri prevoza na destinacijo, izbiri prenočišča, razvajanja, pogostitve, zabave in sprostitve. Aplikacija na ta način omogoča izdelavo kar 1.458 različic videa v štirih jezikih, zmogljivost aplikacije pa je izdelava 150.000 videov na dan.

Ker se turistična destinacija Portorož & Piran obiskovalcem trudi vedno ponuditi kaj novega in jih presenetiti s svojimi svežimi idejami, tudi v bodoče pripravljajo bogat nabor novosti. Na novinarski konferenci so spregovorili o prenovljeni plaži Meduza Exclusive, odprtju term na prostem v Sečoveljskih solinah (prve takšne v Evropi), prenovljenega Casinoja Portorož in novi podobi urejenega mandrača v Piranu. Vse spremembe se obetajo do konca letošnjega poletja.

Svoj video si ustvarite na naslovu http://www.portoroz.si/vip/
Tukaj pa si lahko ogledate primer že ustvarjenega VIP videa.

Dodatne informacije:
Lea Šuligoj: lea@portoroz.si, 05 674 82 62