1 2 3

Mesto Piran

Nastanek Pirana še naprej buri domišljijo znanstvenikov kljub številnim poskusom, da bi rojstvo mesta pojasnili kar z izvorom imena. Nekateri zgodovinarji menijo, da imenu Piran botruje grška beseda pyr (ogenj). Legenda namreč pravi, da so Pirančani v preteklosti zažigali velike krese prav na mestu, kjer danes stoji svetilnik.

Novice

Natisni vsebinoPovej naprejPovečaj pisavoPomanjšaj pisavo
11.04.2018 15:24

Turistica gostila uglednega prof. dr. Michael Belcha

Portoroška Fakulteta za turistične študije Turistica je konec marca 2018 gostila uglednega in mednarodno uveljavljenega profesorja s področja marketinga dr. Michaela Belcha s kalifornijske Univerze San Diego State (SDSU). Turistica ima z univerzo SDSU že vrsto let sklenjeno mednarodno sodelovanje in instituciji sta izvedli že veliko medsebojnih izmenjav med pedagoškim in strokovnim kadrom, v zadnjih letih tudi v okviru programa Erasmus+.

Na Turistici je dr. Belch predaval o novih pogledih na oglaševanje in promocijo z vidika integriranega tržnega komuniciranja in njegovi vlogi pri načrtovanju marketinških aktivnosti. Skupaj z bratom Georgeem Belchem je napisal že 11. izdajo knjige Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspectives (2018), prodajne uspešnice med marketinškimi učbeniki, ki je prevedena kar v deset jezikov. V novi izdaji avtorja poudarjata nove vidike oglaševanja in promocije, tudi vpliv in vlogo družbenih medijev ter mobilnega oglaševanja z vidika integriranega tržnega komuniciranja. Tako kot v sklopu predavanj na Turistici avtorja tudi v knjigi posebno vlogo posvečata pomenu globalnega, mednarodnega marketinga ter etičnim in družbenim izzivom.

Na Turistici je v sklopu doktorskega študijskega programa Inovativni turizem profesor izvedel delavnico v sodelovanju s Turističnim združenjem Portorož na temo pozicioniranja destinacije Portorož Piran. V tednu dni si je prof. Belch, poleg uradnih gostujočih obveznosti med študenti, ogledal tudi Piran in Ljubljano, ki sta ga navdušila. 

Dr. Michael Belch je direktor Centra za integrirano tržno komuniciranje na kalifornijski Univerzi San Diego State, ki je prvi in še zmeraj edini tovrstni center v ZDA. Profesor ima bogate izkušnje iz prakse, saj je delal v multinacionalki General Foods in svetoval številnim podjetjem z lestvice Fortune 500, kot so McDonald's, Whirlpool Corporation, Senco Products, GTI Corporation in oglaševalskim agencijam kot sta Phillips-Ramsey in Dailey & Associates.

Foto: Luka Zelko