1 2 3

Mesto Piran

Nastanek Pirana še naprej buri domišljijo znanstvenikov kljub številnim poskusom, da bi rojstvo mesta pojasnili kar z izvorom imena. Nekateri zgodovinarji menijo, da imenu Piran botruje grška beseda pyr (ogenj). Legenda namreč pravi, da so Pirančani v preteklosti zažigali velike krese prav na mestu, kjer danes stoji svetilnik.

Arhiv odgovorov na vprašanja, pobude in predloge občinskih svetnic in svetnikov za mandat 2010–2014

Natisni vsebinoPovej naprejPovečaj pisavoPomanjšaj pisavo
16.06.2014 ob 09:39
Občinska svetnica Stanislava Premru Lovšin, je na 24. redni seji dne 27. 5. 2014 podala naslednje vprašanje: Želim opozoriti na krivičnost sistema obračunavanja porabe vode od tedaj, ko je bil uveden nov način obračuna (od 1.1.2014) na kar me opozarjajo mnogi občani občine Piran. Naprošam, da se o tem problemu razmisli. Osnovni problem izvira iz na novo uvedenih omrežnin (omrežnina vodarina, omrežnina odvajanje, omrežnina čiščenje), ki vse skupaj nadomeščajo prejšnjo postavko vzdrževanje. Osnovna krivičnost izhaja iz tega, ker se omrežnine obračunavajo na dan ne glede na dejansko porabo. Že res, da je treba omrežje vzdrževati tudi tedaj ko ga ne uporabljamo, povsem logično pa bi bilo, da porabniki z večjo porabo vode prispevajo sorazmerno več tudi za vzdrževanje vodovodnega omrežja (sistema) kot manjši, sedaj pa so v tem pogledu izenačeni. Pojavlja se fenomen, da tisti s porabo npr. 1m3, 2 m3 in celo s porabo 0m3 plačajo enako omrežnino kot tisti z bistveno višjo. Sistem omrežnin, podobno je pri porabi električne energije, je torej zelo prizadel male in srednje velike porabnike zlasti v teh težkih časih in je skrajno krivičen. Napaka in krivičnost je torej sistemska, ki jo je treba odpraviti. Pri razkrivanju tega problema se ne smemo skrivati za tem, da je tak način pač zakonsko določen. Vsak slab in krivičen zakon ali predpis je treba obsoditi in spremeniti.

16.06.2014 ob 09:35
Občinska svetnica Stanislava Premru Lovšin, je na 24. redni seji dne 27. 5. 2014 podala naslednji vprašanji: 1. Uzurpiranje Tartinijevega trga s strani posameznih gostinskih lokalov Že pred tem sem opozorila na postavitev stolov in miz s strani posameznih gostinskih lokalov, saj so se nekateri zelo razbohotili tako, da je predvsem pred banko oviran prehod že pešcem kaj šele invalidom in mamicam z vozički! Zanima me ali imajo vsi lokali dovoljenje za tako veliko kvadraturo, ki jo zasedajo? Od ponedeljka 26. 5. 2014 pa je totalno oviran prehod pred Banko Koper. Predlagala pa bi, da bi vsaj na Tartinijevem trgu imeli vsi gostinci dovoljenje za približno enako kvadraturo. Zanima me tudi ali vsi plačujejo in koliko za elitni prostor v mestu Piran? Tudi tu se sprašujem, kaj dela mestni arhitekt in v končni fazi tudi merodajne službe. Mislim, da bi se moralo več narediti na celostni podobi našega kraja vendar opažam, da vlada čedalje večja anarhija na tem prostoru. 2. Obratovalni časi lokalov Kdo določa obratovalne čase lokalov in kako je mogoče, da ima novonastala pekarna v Luciji 24 urni obratovalni čas?

16.06.2014 ob 09:28
Občinska svetnica Stanislava Premru Lovšin, je na 24. redni seji dne 27. 5. 2014 podala naslednje vprašanje: 1. Postavitev gostinskega objekta pred vhodom na tenis igrišče v Luciji Veliko domačinov se je obranilo name z vprašanjem, kdo je dovolil postavitev gostinskih objektov, ki milo rečeno s svojim izgledom spadajo v alpski svet, na zemljišče pred vhodom na tenis igrišča! Mislili so, da so objekti bili postavljeni začasno za tenis turnir vendar so objekti ostali. Sprašujejo do kdaj? Že res, da je zemljišče v privatni lasti vendar bi moral odigrati pri urejanju prostora svojo vlogo tudi mestni arhitekt katerega Občina Piran ima, vendar v večini primerov le-ta ne opravlja svojih nalog ne tu ne drugod v občini.

22.04.2014 ob 10:26
Občinska svetnica Tatjana Voj, je na 23. redni seji dne 25. 2. 2014 podala naslednje vprašanje zvezi z: - Dopis Občine Piran 478-7/2014 z dne 13.01.2014 - Sklenitev najemne pogodbe za pokopališče v Sv. Petru - Pogrebna in pokopališka dejavnost v Sv. Petru V katalogu pristojnosti občin zasledimo v uvodnih pojasnilih, da Zakon o pokopališki in pogrebni dejavnosti ZPPDUP govori v 3. členu o pokopališko pogrebni dejavnosti, da jo opravlja komunalna organizacija združenega dela oziroma krajevne skupnosti (občine). O urejanju pokopališč pravi zakon, da Občinski svet v svojih planskih aktih določi zadostne površine za pokopavanje umrlih za najmanj 30 let. Pokopališče se zgradi ali razširi na območju, ki je določeno z dolgoročnim planom občine na podlagi ureditvenega načrta (24. člen). KS Sv. Peter prosi za pomoč , da naj postavim svetniško vprašanje, kdaj bo Občinski Svet obravnaval odlok o pokopališki in pogrebni službi. KS meni, da ni v njeni pristojnosti sklepati pogodbo o najemu nepremičnine s parc. 1308 k.o. Raven, ki predstavlja pokopališče v Sv.Petru. Občina Piran na drugi strani meni v svojem dopisu od 13.01.2014 , da naj KS prevzame v najem zgornje pokopališče od njenega zemljiškoknjižnega lastnika Župnije Krkavče, Občina je pa pripravljena aktivno sodelovati pri sklenitvi najemne pogodbe kot tretja stran z namenom, da krajevna skupnost čim prej prevzame v upravljanje navedeno pokopališče. Javno podjetje Okolje Piran d.o.o. daje pobudo, da občina sklene najemno pogodbo z Župniščem Krkavče. Urad za gospodarstvo in turizem Občine Piran naj bi opravljal med drugim nalogo: pokopališka in pogrebna dejavnost. KS nadalje meni, da se pogrebni obredi v Sv.Petru »opravljajo v razmerah, ki niso primerni sedanjemu času ….. bi bilo potrebno urediti mrliško vežico in parkirne prostore. Sedanja skromno odmerjena parkirna mesta so na privatni lastnini kot tudi rezervoar za vodo.« Torej kje je rešitev? Kdo bo to nalogo prevzel in rešil problem pokopališča v Sv. Petru, saj je urejanje pokopališč komunalna dejavnost posebnega družbenega pomena.

01.04.2014 ob 12:15
Občinska svetnica Zora MUŽINIĆ, je na 23. redni seji dne 25. 2. 2014 podala naslednjo pobudo in vprašanje: Očitki zaradi razmer v piranski ambulanti so bili deležni dolgega pojasnila sveta zavoda ZD Lucija - mi še vedno pogrešamo, da bi zdravnik bil v svoji piranski ordinaciji vsaj takrat, ko tako navaja urnik????? Pri nas triumfira hrup nad glasbo, parkiranje ekoloških vozil je plačljivo, ducat toplih obrokov bi lahko nadomestili s pogodbami o obdelovanju vrtov na obronkih mesta, da bi najem zemlje za obdelovanje postal ena od rešitev pred obubožanostjo! Veseli me, da so mojo pobudo začeli udejanjati drugje, nam očitno ne znese, ker smo najbolj turistična občina z največ subvencijami. Tudi tam, kjer bi lahko ukrepali bolj učinkovito in z več taktnosti.

26.03.2014 ob 09:39
Občinska svetnica Zora Mužinić, je na 18. redni seji dne 28. 5. 2013 podala naslednje vprašanje: KOLESA BREZ KOLESARSKIH STEZ Kaotičnost in gneča na sprehajalno - prometnih poteh med Piranom in sosednjimi kraji bo odslej z vsakim sončnim vikendom nepopisna. Funkcionalne kolesarske poti ni enostavno umestiti, kako se to naredi popolnoma "mimo" nam nazorno prikaže portoroška promenada. Prerivanje pešcev, kolesarjev, družin z otroškimi vozički, sprehajalcev in psov na "nevidnih" vrvicah, rolkarjev, ustavljajočih se fotografov in sms-arjev....dizajnerske kovinske oznake naj si arhitekt nese domov na vrt. Med Piranom in Fornačami se nam po vzoru portoroškega sprehajališča obeta nov razlog za nezadovoljstvo. Kdo bo potegnil kratko?! Vozila, verjetno osebna vozila STANOVALCEV PIRANA. Vozila bodo ovira, nevarnost, nenadzorljiva, preštevilna...ob dejstvu, da se na voznih in peš površinah srečuje vse več udeležencev, postavljanih v v nemogoč položaj. Nato se kaotičnosti pridruži represija (radarji, povečan nadzor s kaznovanjem) Kdaj in ali sploh do kolesom namenjenih poti?

19.03.2014 ob 09:20
Občinska svetnica Zora MUŽINIĆ, je na 23. redni seji dne 25. 2. 2014 podala naslednje pobude in vprašanja: Oskrunjene in pozabljene bitve Če se komu posveti, s kakšnimi bitvami bi lahko "zaplombirali" te škrbine na piranski avtobusni postaji, bo ureditev le teh izjemno prispevala h dvigu prijetnega vtisa ob vstopu v naš mali biserni Piran. Razrito in nevarno postajališče Granitne kocke na postajališču so mestoma tako razmajane, da je skrajni čas, da se mednje nasuje pesek in se jih tako "stabilizira". Zgodilo se je, da je kocka pristala med platišči dvojnih zadnjih kolesih ARRIVINEGA busa, šofer je po nekaj metrih vožnje moral zaradi ropota izkrcati potnike, ki so počakali na naslednji bus.Tako razrit tlak iz granitnih kock koristi le za proteste pred stavbami take in drugačne oblasti, v prid NASILNI komunikaciji. In nič drugega Revolucije z vandalizmom se pa ne bomo šli, a ne? Asfalt naš vsakdanji Dantejeva cesta (res ni upanja za nas, ki vstopamo po njej, kot nam je v Božanski komediji prerokoval nesmrtni poet, čigar ime nosi?) povzroča takšno nelagodje pri vožnji, kot bi se peljali s prevozi Kremenčkovi , ko še niso izumili okroglih in so se prevažali s pravokotnimi kolesi. Ob tem se mnogi sprašujemo, v čem je bila preplastitev parkirišča pri rampi bolj nujna od preplastitve ceste?! Podobno razj - - - - -a je cesta v Luciji, po kateri poteka linija Arrivinega avtobusa od OŠ v Luciji do Podvozne, grdo "naguban" asfalt povzroča tako močne tresljaje, ki jih nekoliko ublaži le premikanje vozila po sredini cestišča z miniminimalno hitrostjo(!!!!!), pod pogojem, da nobeno vozilo ne pripelje z nasprotne smeri! Velikonočni pirhi ali jajca po piransko Izvirna pobuda o umiku vozil s Punte se prevečkrat zatakne med željami gostincev in pričakovanji vseh ostalih še živečih meščanov. Kdaj naj se Punta zapre za parkiranje? Ali je ta poseg kot glasbena želja? Kdaj in kdo se bo ukvarjal z ostalimi stiskami meščanov?! Ali se bomo vsako leto zajedali v termin parkiranja na Punti vsak po svojih kriterijih? Se to željo izpolni v skladu s cerkvenim praznikom, velika noč je letos 31.marca, ali ko je tu poletni utrip - ali, bog ne daj, ko bi KONČNO vzpostavili prepotreben funkcionalen transport in dostavni režim za ljudi, blago, storitve???? Bi ŽUPAN končno dojel pomen avtobusne linije med Piran T.trg in Lucijo?! Bi električna vozila (že dve vozili, mar ne?) lahko na voljo PIRANČANOM ZA NJIH POTREBE tudi PO POLETNI SEZONI in GLEDE NA POVPRAŠEVANJE, NE LE DO 16h???? Bi ukinili parkiranje na Punti, ko bo cena uporabe gostinskih teras poskočila še za 50%? Itak so številne terase uporabne vse leto, tako lepo zastekljene, črne gradnje nekaj "elitnih lokalov". Sicer pa je zelena luč za nove in nove UZURPACIJE JAVNIH POVRŠIN IN IGNORIRANJE smernic pravilnika o opremi v mestu vedno prižgana. Konkretno imam na seznamu te pobude: Očitki zaradi razmer v piranski ambulanti so bili deležni dolgega pojasnila sveta zavoda ZD Lucija - mi še vedno pogrešamo, da bi zdravnik bil v svoji piranski ordinaciji vsaj takrat, ko tako navaja urnik????? Pri nas triumfira hrup nad glasbo, parkiranje ekoloških vozil je plačljivo, ducat toplih obrokov bi lahko nadomestili s pogodbami o obdelovanju vrtov na obronkih mesta, da bi najem zemlje za obdelovanje postal ena od rešitev pred obubožanostjo! Veseli me, da so mojo pobudo začeli udejanjati drugje, nam očitno ne znese, ker smo najbolj turistična občina z največ subvencijami. Tudi tam, kjer bi lahko ukrepali bolj učinkovito in z več taktnosti. Koliko lahko stane dostop do neke hiše V Sečovljah se krajan zgraža nad višino nameravane investicije ureditve dostopne ceste do hiše družine Debernardi. 130 tisoč evrov, takole počez, za dostop, ki bi lahko stal eno desetino. Zgraža, jezi in grozi z objavo v medijih, ker se je obč.uprava v teh za vso skupnost težkih časih odločila za najpotratnejšo varianto. Kje se dela projekt novih privezov - marina pred skladišči soli Na srečanju skupine, ki je imela za nalogo izbrati najboljše predloge za namembnost skladišč soli je župan izjavil, da se pred skladišči soli - Grandom ali Monfortom - načrtuje gradnja manjše marine s komunalnimi privezi, namenjenimi predvsem tistim, ki so zaradi znanih posegov v mandraču ostali brez privezov. Projekt omenjene marine naj bi delali na Okolju Piran. Ta izjava drži, ali gre za lapsus?

19.03.2014 ob 09:15
Občinski svetnik Marijan Tončić, je na 22. redni seji dne 10. 12. 2013 podal naslednjo pobudo: Na pobudo članov stranke SDS ter občanov, ki so se obrnili na nas, vam v prilogi posredujemo naslednje predloge in pobude: 1. Piran – Oljčna pot, je po mnenju stanovalcev in prav tako po osebnem ogledu, neprimerna, nevarna in slab zgled urejenosti naše občine. Cesta je precej ozka zato je treba urediti izogibališča. Ta so zdaj divje in nasilno narejena in skrajno zanemarjena. Pot se v ovinkih precej nagiba, promet na tej cesti je gost vse leto, saj mnogi Pirančani tu tudi parkirajo. Po tej poti nad našim mestom se mnogi domačini in tudi turisti radi sprehajajo, ker je z nje krasen razgled na PIRAN. Ni dovolj, da se tu pa tam na hitro in površno zamaši kakšna luknja! Oljčno pot je treba čim prej temeljito popraviti in urediti. Zato v imenu občanov, stanovalcev Oljčne poti, pozivamo Občino in strokovne službe, da si lokacijo ogledajo in čim hitreje sprejmejo ukrepe za ureditev ceste. 2. V načrtu je širitev ceste iz Lucije do Forme Vive. Iz izkušenj iz preteklih let, ko se je prehodna cesta Lucija – Forma Viva, sleme Seče do restavracije Kapitol (nekdanji Tine na Klancu), po mnogih letih asfaltirala, je samo dva meseca po zaključku del izvajalec Rižanski vodovod uničil vse delo in menjal vodovodne cevi. Pri načrtovanju in izvedbi del naj se istočasno predvidi tudi dokončna izvedba kanalizacije, zamenjava in postavitev vodovoda, optike in dodatnih kanalov za kasnejše dodatne podzemne inštalacije. Prav tako naj se optimalno reši odvod meteornih vod, ki na več mestih obremenjujejo promet in uničujejo bankine. 3. Smo v času, ko so komunikacije najpomembnejši del vsakdana občanov. Večina kmečkih gospodinjstev na Seči ima edino povezavo s svetom vezano na telefonsko parico. Ker je linija speljana iz centrale v Luciji, najprej proti Svetemu Jerneju in se iz lokacije pri restavraciji Kapitol vrača nazaj proti Formi Vivi, je velika večina gospodinjstev na zahodni Seči tako rekoč v praskupnosti. Gospodinjstva komaj dosegajo hitrosti 1 MBit, večina ne more koristiti TV signala, ob velikih obremenitvah omrežja pa sploh nimajo povezave. Obstaja še druga linija, ki gre v smeri proti trgovini Merkator pri TPC centru. Linija se zaključi pri hiši Seča 192. Lokacija je samo 160 metrov oddaljena od telefonske linije, ki poteka po slemenu Seče. Prenos linije iz Lucija- Sv. Jernej – Seča na linijo Lucija-Seča in razvod Forma Viva ter druga proti Kapitolu je rešitev, ki je izvedljiva brez večjih tehničnih in znanstvenih posegov, omogočila pa bo odprtje sedaj zelo slabe komunikacijske poti za vse kmetije na zahodni Seči.

18.03.2014 ob 12:53
Odgovor, ki sem ga dobila od občine glede najema mestnega zemljišča za gostinske lokale me ni prepričal., citiram : plačaš toliko koliko vzameš v najem, konec citata. Lokali kateri imajo na črno ali z dovoljenjem zgrajene zaprte terase in lokali kateri imajo samo senčnike plačajo enako najemnino kot lokali ki imajo zaprte terase. Zaprte terase so poslovni prostori v katerih se ne sme kaditi, imajo klima naprave, luči, gretje in vse mize imajo pogrinjke in so ponoči nedostopne oz zaklenjene, zato ne morete enačiti terase, ki so odvisne od vremena v poletnem času dež, veter pozimi pa poplave, močni vetrovi in mraz. Predlagam da ovrednotite najemnino glede položaja zemljišča, obala, ulica itd., da končno uredite tam kjer je terasa zaprta brez gradbenega dovoljenja, ali rušite ali pa naj pridobijo dokumente. Zato smatram, da je enaka najemnina za vse tipe teras nedopustna in mislim da je to tudi zakonsko nedopustno. Slika, ki ste jo objavili v zadnjem Solnem cvetu glede ureditve obračališča pred barom Tri Papige je zavajanje občanov in anketirancev, boxi so samo drugače zarisani. Na sestanku pri gospodu županu v prisotnosti g. Bertoka in mene pa je bil popolnoma drugačen NAVAJAM : dve mesti za invalide, mesto za matere z otroci, mesto za kratko parkiranje domačinov in ostalih obiskovalcev Pirana, otok v sredini za krožno vožnjo, avtobusno postajališče za Fornače in na morski strani taxi službe. Ni res trditev, da avtobus ne more obrniti na primer pri prenovi vodnjaka na prvomajskem trgu so tu obračali šleperji med avtomobili. Obljubo , ki ste jo dali ob začetku mandata, da boste uredili prometni režim z popravki in dopolnili od prejšnje občinske uprave sploh več ne omenjate kot, da ste že prometni kaos v Piranu uredili. Kako mislite kandidirat pri Unescu, da postane Piran kulturno zaščiteno mesto z katastrofalnimi razmerami v prometu in v svetlobnem osnaževanju na obali. Predlagam da novoletno okrasitev razširimo od Batane ( zaključno z teatrom ) ter lučeh javne razsvetljave kot v Portorožu po Prešernovem nabrežju, na drugo stran od začetka Župančičeve ulice do konca muzeja na Dantejevi ulici.

10.01.2014 ob 10:44
Občinska svetnica Tatjana Voj, je na 21. redni seji dne 12. 11.2013 podala pobudo glede podpisnikov peticije in krajanov Fizin za ureditev njihovega bivalnega okolja. V nadaljevanju svoje svetniške pobude z dne 24.05.2013 izražam želje podpisnikov peticije in krajanov FIZINE za ureditev njihovega bivalnega okolja: 1. Občina naj pridobi ponovno v svojo posest parcele, ki so sedaj v lasti Agrarije (1253 in 1252/1 k.o. Portorož). 2. Odstranijo naj se objekti, ki so črna gradnja in nedovoljeno posegajo v parcele v lasti občine: 1254/1 in 1254/5 k.o. Portorož. 3. V skrbi za varno komunikacijo v ulici naj se zgradijo pločniki, pešpoti, prehodi za pešce. Popravi naj se nevarno nagibajoče se visoke podporne zidove, ki silijo na ulico. Strma ulica zahteva postavitev držal, ali po domače pašamanov. 4. Nujna je ureditev mirujočega prometa, t.j. parkirišč. 5. Vzpostavijo naj se zelene površine, klopi in otroško igrišče. 6. Popravi naj se cestišče, ki je bilo uničeno z vožnjo pretežkih tovornjakov, katerim je Občina/Okolje dovolilo prevoz za potrebe občana . 7. Pospeši naj se odvoz deponije odpadnega gradbenega materiala, po katerem se razraščajo kanele in na katerem se zadržuje mrčes in plazilci/glodalci. S podpisniki sem si vse opisane zadeve ogledala na licu mesta. Pri tem so mi krajani pokazali še druge nevšečnosti predvsem na področju nepremičnin, ki naj bi bile v lasti Občine Piran.

23.12.2013 ob 13:36
Občinska svetnica Tatjana Voj, je na 21. redni seji dne 12. 11.2013 podala vprašanje glede kanalizacije v zaledju. Kanalizacija v zaledju: Sv. Peter, vodna zajetja, vodni izviri, neoporečnost pitne vode, problem odpadne vode »Vabilo medijem« z dne 12. septembra 2013, da se naj udeležijo predstavitve rezultatov Projekta za spodbujanje trajnostnega razvoja in aktivnega varovanja narave ter kulturne dediščine porečja Dragonje na ekološki kmetiji Forte v Sv.Petru 115« med drugim vsebuje rezultate opravljene fizikalno-kemijske in mikrobiološke preiskave na izbranih podeželskih vodnih zajetjih in izvirih: Lokva, Bandel, Žaneštra, Korte, Nova vas in Rokava. Rezultati preiskave povedo, da voda ni primerna za pitje. Vaščani še naprej pijejo vodo na izviru v Sv. Petru, perejo zelenjavo kljub objavi , da je voda nepitna. Velika tabla še vedno pravi, da je voda užitna: kaže namreč, kako ribica plava v modri vodi . Kdaj bo ta tabla odstranjena in kdaj bodo vaščani poučeni o stanju tega izvira iz ust strokovnjaka? Kako resno se jemlje problem onesnaženosti pitne vode, četudi na izviru? Kdo nadzoruje in vzdržuje vodovodni sistem? Kako daleč je Občina prispela po tolikih obljubah , da je že pri pridobivanju gradbenega dovoljenja v letu 2011, z graditvijo kanalizacije Špehi-Goreli? Načrti so pripravljeni, povejte, kdaj boste začeli z graditvijo kanalizacije? Kanalizacija je nujno potrebna za spodobno življenje, da ne bo smrdelo vse naokoli v vaseh. Denar vložite v olajšanje dnevnega preživljanja naših občanov pred sajenjem rožic in postavljanjem novih krožišč. Kdo nadzoruje fekalne odplake in podobno, kar se razliva kar po travnikih ali po poteh? Kdo nadzoruje stanje greznic? Upravna enota Piran v dopisu 090-49/2013-3, MPJU-DN0009-P2 , z dne 08.11.2013, sporoča, da »po pregledu računalniške evidence in kartotečne evidence zadev in dokumentov, ki so v zbirki dokumentarnega gradiva Upravne enote Piran od leta 1961 dalje po podatkih, ki ste jih navedli v vaši vlogi ,ne najdemo uporabnega dovoljenja za kanalizacijsko omrežje Sv. Peter«. Ali obstaja uporabno dovoljenje za kanalizacijsko omrežje Sv. Peter? Kdo nadzoruje vzdrževanje čistilne naprave in kanalizacijskega sistema, ki je doslej narejen le v delu vasi?

02.12.2013 ob 12:56
Na 17. redni seji Občinskega sveta, 16.4.2013, sem s svojo pobudo načela problematiko prometne dostopnosti Bolnišnice Izola za naše občane iz piranske občine. Občina Piran je podala svoje stališče na svoji spletni strani, sledila je mojemu predlogu v pobudi in takratnemu koncesionarju "Veoliji" predlagala, "da v kolikor je v poznih popoldanskih urah možno uporabiti morebitne neizkoriščene kapacitete avtobusa, ki sicer vozi za potrebe šolskih prevozov v "piranski koncesiji", da to vključi v rešitev problema. Veolia naj bi občinam posredovala predlog rešitev v maju." Problem naj bi do danes ne bil rešen, za kar menim, da je nedopustno. Zavedanje o vprašanjih, ki najbolj zadevajo starejše in katerim naj bi nudili potrebne storitve, pade v našo odgovornost. Doseganje bolnišnice je prav njim najbolj oteženo. Ponovno dajem pobudo, da se problem reši in ne samo potiska naprej.

28.10.2013 ob 10:03
La Comunità autogestita della nazionalità italiana insieme ai tre consiglieri qui presenti: Bruno Fonda, Luciano Monica e Alberto Manzin hanno firmato una mozione che riguarda la salvaguardia del cimitero di Pirano. Guardando dall’esterno possiamo osservare che ci sono per mancanza di spazio, e qualche volta per incuria, diverse situazioni problematiche che riguardano appunto la manutenzione di questo sito importante dal punto di vista civile ma anche dal punto di vista artistico in parte e dal punto di vista storico. È di recente uno studio che è stato commissionato dall’Okolje e messo su carta da Dušan Žilavec nel 2012; uno studio molto dettagliato che può essere da spunto a questo tipo di tutela. Vorremmo, in poche parole, che il cimitero venisse definito monumento d’importanza locale e come tale messo sotto tutela almeno per alcuni aspetti che noi riteniamo importanti, che riguardano alcune tombe anche di personaggi del passato ma anche del presente, che sono personaggi che hanno dato lustro alla vita cittadina nel tempo. Per questo motivo sapendo anche che il cimitero ha disponibilità di poco spazio, questo stesso motivo potrebbe essere anche spunto per pensare, come si è iniziato già nel mandato precedente ma poi per mancanza di mezzi messo un po’ da parte, di sistemare appunto il nuovo cimitero che già aveva una sua collocazione. Questo per quanto riguarda questa mozione.

25.10.2013 ob 10:19
1. Zakaj niso urejene klančine za dostop invalidov in vozičkov v trgovine Mercator itd.? 2. Zakaj niso postavljene klopce na parkirišču na Fornačah med borovci? 3. Kje so postavljena obvestila in vozni red dodatnega avtobusa na relaciji Fornače? 4. Na intervencijskih poteh so parkirana osebna vozila. Zakaj redarstvo ne ukrepa? 5. Ponovno zahtevam, da se mi odgovori , zakaj se nič ne premakne glede mirujočega prometa na obračališču pred Tremi papigami? 6. Kolesa Piranko – zakaj je potrebna čakalna doba za najem, saj to ni smiselno? 7. Previsoka cena za gostinske terase oz. javne površine ter za pokrite in odkrite terase. 8. Potrebno je izvesti dezinsekcijo proti ščurkom po celotnem Piranu. 9. Zakaj je odprt javni WC? 10. Pranje ulic po Piranu je nujno potrebno. 11. Kdaj bodo zamenjane luči na obali?

25.10.2013 ob 10:14
“Strinjam se in vem da red mora biti, da brez reda nobena zadeva ne funkcionira in da je v našem mestecu potrebno predvsem več reda in seveda intuicije, občutka ter znanja, predvsem s strani odgovornih institucij in v njih zaposlenih. Jaz vem, da je naše mestece diamant katerega je potrebno vseskozi oblikovati in brusiti, tako da bo še bolj sijal, bil lepši in vrednejši. Prav tako vem, da so zelo težki časi, tako zame kot za nas vse in posledično je potrebno vlagati veliko več truda, znanja in volje, da privabimo in prepričamo čimveč vedno bolj šparovnih gostov in dnevnih obiskovalcev. Vem, da je naše poslanstvo realnega in storitvenega sektorja pridobivanje finančnih sredstev, da lahko polnimo raznorazne proračune in vem, zelo dobro, da bi moralo biti vaše poslanstvo občinskih in državnih institucij ustvarjanje in vzdrževanje dobre in prijazne poslovne klime in to je vse! Ali je to res tako težko, vas sprašujem? Bi rekel, niti pod razno, NE! Ne vem pa nekaj, kaj se dogaja v glavah posameznikov v občinski upravi, da s tako lahkoto in z levo roko spiše in pošlje položnico za 1.500 € kazni za tablo, za navadno tablo s katero želimo samo informirati ali pritegniti pozornost mimoidočega gosta, da ne zaide ali še huje, gre dalje. Kaj je tu slabega, kaj je v tem motečega vas vprašam? Če koga moti oblika takšnih tabel, naj predlaga enoten model takšnih tabel in bomo temu vsi sledili. Ne vem zakaj se določene osebe iz občinskega sveta preko javnih medijev spotikajo ob tako malenkostne in obrobne težave (če to sploh je težava, prej bi rekel da je to samo kapric nekoga ali merjenje moči znotraj vaše občine in to vse preko naših hrbtov), tam kjer pa se resnično devastira okolica, pa so tiho. Obrnite glavo proti oknu vaše dvorane in videli boste prvi primer devastacije prostora z raznoraznimi napisi kateri resnično ne spadajo oziroma nimajo niti minimalnih tehničnih pogojev da oznanjajo to kar piše. Kot drugo se z mizami zasedajo pločniki za pešce, tako da pešci hodit ne morejo in še in še bi lahko našteval. To, spoštovane svetnice in svetniki, so razlogi za vzpostavitev reda, toda ne, oni imajo dovoljenja oziroma odločbe, katere so očitno pridobili na podlagi dvojnih meril s strani vašega odgovornega referenta ali pa na priporočilo nekoga iz županovega urada, mi drugi pa smo zaradi ene smešne table kaznovani z nerazumnimi in astronomskimi 1.500 €, ter umikom table! Pak je ti ljudje živijo, na Marsu morda? Skratka, s takim mačehovskim in ignorantskim odnosom do vseh nas, domačinov, gostincev, trgovcev, umetnikov in kulturnih delavcev, kateri se trudimo, da obdržimo glavo nad gladino vode in nič manj, da našemu mestecu, temu diamantu, dvignemo ugled in ponudbo, vzpostavljate in zaostrujete še naprej negativne pogoje za delo tako, da bo še naprej prihajalo do osipa turistične ponudbe. Za konec, če dovolite, imam en nasvet za vas, glede odločanja o dovoljenjih za letne vrtove in postavljanja taksnih predmetov na javne površine in sicer: 1. O tem ne more in ne sme odločati samo ena oseba (sem preveril v občinski upravi). 2. Formirati je potrebno skupino vsaj treh strokovnjakov, kateri bi lahko preudarno in argumentirano dodeljevali dovoljenja. 3. Rok za izdajo dovoljenj je potrebno vezati na zakonske roke, ne pa se norčevatiz občani s tem, da moramo čakati več mesecev na odločbe. Imam pobožno željo, da prevlada pamet in razum, ter da dočakamo oblast s katero bi živeli v sinergiji in nič več v antagonizmu. Naslednja poteza je vaša!”

25.10.2013 ob 10:07
In seguito alla precedente mozione sul traffico in Piazza Tartini chiedo: è possibile collocare il segnale di zona pedonale all’entrata(e) di Piazza Tartini in modo che i vigili intervengano nei confronti dei mezzi ( motorizzati, moto, elettrici) che costantemente sfrecciano per la piazza? Mettendo in serio pericolo giovani e anziani, locali e stranieri che circolano a piedi?

19.09.2013 ob 12:03
Urad za občinsko inšpekcijo in redarstvo naj preveri postavitev vseh nelegalnih tabel na javnih površinah – pločnikih v občini Piran kakor tudi postavitev stolov in miz na javnih površinah.

19.09.2013 ob 11:51
1. Zakaj niso urejene klančine za dostop invalidov in vozičkov v trgovine Mercator itd.? 2. Zakaj niso postavljene klopce na parkirišču na Fornačah med borovci? 3. Kje so postavljena obvestila in vozni red dodatnega avtobusa na relaciji Fornače? 4. Na intervencijskih poteh so parkirana osebna vozila. Zakaj redarstvo ne ukrepa? 5. Ponovno zahtevam, da se mi odgovori , zakaj se nič ne premakne glede mirujočega prometa na obračališču pred Tremi papigami? 6. Kolesa Piranko – zakaj je potrebna čakalna doba za najem, saj to ni smiselno? 7. Previsoka cena za gostinske terase oz. javne površine ter za pokrite in odkrite terase. 8. Potrebno je izvesti dezinsekcijo proti ščurkom po celotnem Piranu. 9. Zakaj je odprt javni WC? 10. Pranje ulic po Piranu je nujno potrebno. 11. Kdaj bodo zamenjane luči na obali?

17.07.2013 ob 11:52
Prosim za kratek povzetek opravljene evalvacije in finančno poročilo letošnjega Solinarskega&sv.Jurij praznika. Na letošnjem prazniku je bil del programa posvečen novim zvonovom za našo stolnico, kar je neponovljivo. Na željo članov Famee dei salinai pa moram povedati, da naj se ne ponovi prizor, ko Famea odhaja do Mandrača BREZ spremstva pihalne godbe.

17.07.2013 ob 09:36
Ga. direktorici Janji Pavšič pohvala za predstavitev in pobuda: na tak način so s potekom aktivnosti in delom uradov sproti, vse leto po vsaki seji seznanjeni svetniki občine Divača. Brez razprave, se mi zdi. Predlagam, da neposredni način informiranja uvedemo tudi na dnevni red piranskega občinskega sveta.

17.07.2013 ob 09:28
Na pobočju, ki se spušča proti Fiesi je veliko zaraščenih teras, med katerimi se podirajo kamnite škarpe, takih zapuščenih njiv je tudi proti Strunjanu veliko, pa nad Oljčno potjo. Med občani je vedno več zanimanja za obdelovalno zemljo, obenem je to za mnoge bolj sprejemljiv način (samo) pomoči kot npr. socialna pomoč. Imamo kak načrt razpoložljivih obdelovalnih površin in možnost aktivnega vključevanja v tak projekt?

08.07.2013 ob 12:04
1. Lucija, Šolska ulica: ulica ima urejen enosmerni promet s cik-cak parkirnimi boksi. Po ulici vozijo zelo veliki avtobusi Veolije, ki so običajno prazni ali imajo le nekaj potnikov. Zaradi navzkrižno parkiranih vozil, morajo ob izogibanju le-teh zapeljati tako, da gredo občutno čez pločnik. Ker se voznikom običajno mudi zaradi urnika, je njihova vožnja hitra in za okolico nevarna. Stanovalci predlagajo, da se razmisli o zamenjavi avtobusov in se na liniji koristijo manjši, ki bodo lažji za menevriranje. Prav tako predlagajo povrnitev enosmernega parkiranja z ene strani ceste. Za preprečevanje hitre vožnje voznikov pa postavitev drugih fizičnih preprek, ne nazadnje tudi merilnikov hitrosti. 2. Na Cesti solinarjev, po križišču za Market Mercator Lucija, kjer je samo s slabimi označbami na cestišču označeno, da je prepovedano obračanje na levo k edinemu urejenemu parkirišču, je standard policije, da postavlja opazovalno zasedo, ki nato občane kaznuje s kaznijo 140 ali več €. Označbe, ki so na cestišču, so zelo slabo vidne, prometnega znaka pa ni nikjer. Predlagamo, da oddelek, ki skrbi za ceste poskrbi, da se označbe obnovijo in ob cesto postavi prometne znake, ki bodo občane pravočasno in nedvoumno opozarjali na cestno ureditev. 3. Zeleni otoček pri pomorski šoli. Večina stanovalcev na Poti pomorščakov, predvsem tistih, ki prihajajo samo občasno na vikend, stalno koriti smetišče šole. Ob opozorilu delavcev, da imajo zeleni otoček le nekaj metrov naprej, tega ne upoštevajo. Do delavcev šole (hišnik, čistilka, kakšen krat tudi učitelji), se obnašajo skrajno nesramno in napadalno, češ imamo pravico. Predlagamo, da se nevednim stanovalcem posreduje opozorilo z obvestilom, kje so njihove smeti in vsekakor, da se uredi, da se jim končno začne obračunavati tistih nekaj Evrov za svinjarijo, ki jo prinesejo iz notranjosti.

01.07.2013 ob 15:32
Javna dostopnost OPN Krajani so pričakovali drugačno možnost vpogleda in dostopa do informacij. Predvsem takšno, ki ne bo motila dela zaposlenih na Uradu in terjala dan dopusta, da zainteresirani krajan pride do Občine Piran. Dokument je teoretično na vpogled, praktično pa ostaja skrivnost, ki jo ob posvečenih priložnostih kot osnutek dobimo v informacijo v nekaj besedah. V OPN je neko področje opredeljeno dovolj natančno, ali je bolje pustiti OPPN in obveznim razlagam, da z njimi urejamo podrobnejšo namembnost? 1. za gospodarski razvoj Pirana (Fornače kot celota - ožje področje Viba filma, lastnik Ministrstvo za kulturo in stara uprav Okolja Piran, ki je naprodaj, imata natančno opredeljeno namembnost, ali bomo jutri imeli nove in nove "miloke" pred vrati, katere bodo ognjevito zagovarjali posamezni uradniki, ali pa lastnike igralnic, ki bodo na vse načine lobirali za svoje videnje razcveta turizma?) 2. za stanovanja tu živečih mladih družin, ki jih nedostopnost stanovanj v Piranu sili drugam (osnutek GH Oljčna pot s stanovanjskimi enotami), brez slednjih in njih potomcev bo Piran izgubil šole, vrtec, srednjo šolo.

24.06.2013 ob 10:04
Opomin lastnikom psov v Sv. Petru naj se poda pisno. Predlagam, da se lastnike psov v Sv.Petru opomni, da so dolžni spoštovati »Odlok o cestnoprometni ureditvi v občini Piran«, člen 39, ki govori o »Udeležbi živali v prometu«, torej: - nositi s seboj vrečko za zbiranje odpadkov psov in odstraniti odpadke svojega psa takoj; - skrbeti, da psi ne tekajo po cestah brez nadzora in da ne nadlegujejo kolesarjev ter pešcev. - držijo pse na povodcu, kadar so na sprehodu, in tako naprej. Razlaga: Vaščani, še posebej obiralci oljk in kolesarji, so me zaprosili, da predstavim na današnji seji to problematiko s psi. Pravijo, da so ceste onesnažene in polne pasjih iztrebkov, vse je polulano in smrdi; v času, ko ni dežja, je to še posebej nadležno. Nagnusno je za oljkarje, ko raztegujejo svoje mreže , da stopijo v pasje iztrebke ali pa so mreže , položene po travi, polne teh iztrebkov. Lastniki svojih psov ne nadzirajo in jih pustijo tekati po cestah, tujih vrtovih, njivah in hišah. Predlagajo, da naj bodo psi privezani, če vrtovi niso ograjeni, ker so sicer agresivno nadležni za sprehajalce , kolesarje in voznike avtomobilov. Tekajo za vsem, kar se premika, lajajo in naskakujejo vse in vsakogar. Ljudje se jih bojijo. Iztrebki psov so pa še posebej največja nadlega. Te dni dodajam: starši šolarjev so se pritožili, da se otroci bojijo hoditi v šolo in po cesti, ker jih psi oblajajo in ogrožajo.

24.06.2013 ob 09:15
1. MOTORJI v Piranu Tudi neslišno šviganje hitrih kolesarjev po (ozkih) piranskih ulicah ni brez nevarnosti. So motoristi, ki MORAJO čez Tartinijev trg, po ulici IX.korpus. Ni jih na stotine, tistih za ducat in pol niti ne štejem za moteče, v kolikor nimajo "sfriziranih" hrupnih motornih koles. Bivši minister, ugleden in spoštovan kulturnik, podjetni taksist in sobodajalec, razvpiti najemnik lokalov, dedek, ki gre po vnučka v vrtec, Pirančan, ki dela v GH Arze, srednješolec, ki se vrača s poznega treninga in morda hiti na naslednji krožek.... Moji dragi someščani, vsak s svojim pogledom na razmere v mestu in z istim problemom - nedostopnost in minimalna mobilnost, vsi pa vozijo tihe "vespe" Nadomeščajo jim avtomobil ali avtobus. In pri najboljši volji, v klanec do vrtca ali štadiona ne gre s kolesom. Po daljši poti čez Beli križ - katero pot bi izbrali vi, ki to berete? Spremembe potrebujejo čas in sistematičen pristop, ne sekanje in prepovedi. 2. IX. KORPUS IN POVEZAVA S FORNAČAMI Predlog za postavitev rampe na tej cesti je bil podan v času oblikovanja Odloka pred petimi leti s strani CI za dostojno življenje. Prav tako 24urna povezanost mesta s parkiriščem in GH. Se pridružujem in podpiram obe pobudi, podani s strani Milice in Alenke. Dodatni gratis mini bus, ki naj bi ustrezno zamenjal ukinjeno , neprimerno kvalitetnejšo storitev koncesionarja, je lani vozil brez klime, obremenjen s preštevilnimi potniki, da zmedenih čakajočih obiskovalcev in stotine nezadovoljnih Pirančanov, katere ste "pač ignorirali" ne omenjam. Gneča je posledica napačne ocene velikosti in namembnosti AVTOBUSNEGA POSTAJALIŠČA na Tartinijevem trgu (predlagali smo stop&go varianto za Veoliin avtobus, a odgovora ni bilo) popolnoma je izostal nadzor - redarji so marljivo polnili proračun s kaznimi na piranskih portoroških parkiriščih, med tem ko so eni in isti vozniki parkirali (!) na krožišču, koliko denarja je bilo porabljenega za enajst različnih scenografij s količki. 3. NAPISI IN REKLAMNE TABLE Z vsem spoštovanjem je odgovor na mojo pobudo vsaj toliko nejasen in zmaden kot zakonodaja, ki predpisuje kaj je primerno za staro mestno jedro. " ...bi morda lahko uredili na ZVKD..."bi morda, bi če bi, če bi sploh moralo biti - saj nas nič k temu ne zavezuje! Piran potrebuje ODLOK, ki bo jasno, nedvoumno in natančno predpisal urbano opremo, predvsem pa ukrepe, ki bodo omejili vandalističen odnos najemnikov ali lastnikov, devastacijo in neokusno navlako na javnih površinah gostinskih teras, na fasadah poslovnih prostorov in stanovanjskih hišah. V Izoli, za primer, se skrb za mesto zelo učinkovito artikulira v odloku, ki omejuje montažo klimatskih naprav. Najnovejšim lesenim podestom v Bonaci in Rivi je bilo dano soglasje ZVKD. Med tem vodomerov in električnih števcev ni več potrebno vgrajevati na fasadah, ker obstajajo digitalni, v prodaji so klime-naprave brez motečih zunanjih enot, varčne sijalke toplih barv. Mar si Piran ne zasluži bolj skrbne in strokovne obravnave in varovanja svoje arhitekture?

21.06.2013 ob 12:59
Namesto izdatka za vertikalno in talno oznako PARKIRIŠČA (KOLIKO STANEJO TI POSEGI?) dodelite dovolilnico za parkiranje na ulici IX.korpus ob delovnih dneh, v dopoldanskem času od septembra do konca junija. 30 minutna omejitev je prekratek termin, ni ustrezna, ker hišnik v Piran ne prihaja na kafe. Urejajte življenjske potrebe na način, da bomo ljudje (in institucije) v Piranu lahko živeli in delali.

21.06.2013 ob 12:52
Predlog za postavitev rampe na tej cesti je bil podan v času oblikovanja Odloka pred petimi leti s strani CI za dostojno življenje. Prav tako 24urna povezanost mesta s parkiriščem in GH. Se pridružujem in podpiram obe pobudi, podani s strani Milice in Alenke. Dodatni gratis mini bus, ki naj bi ustrezno zamenjal ukinjeno , neprimerno kvalitetnejšo storitev koncesionarja, je lani vozil brez klime, obremenjen s preštevilnimi potniki, da zmedenih čakajočih obiskovalcev in stotine nezadovoljnih Pirančanov, katere ste "pač ignorirali" ne omenjam. Gneča je posledica napačne ocene velikosti in namembnosti AVTOBUSNEGA POSTAJALIŠČA na Tartinijevem trgu (predlagali smo stop&go varianto za Veoliin avtobus, a odgovora ni bilo) popolnoma je izostal nadzor - redarji so marljivo polnili proračun s kaznimi na piranskih portoroških parkiriščih, med tem ko so eni in isti vozniki parkirali (!) na krožišču, koliko denarja je bilo porabljenega za enajst različnih scenografij s količki

21.06.2013 ob 11:53
Glede na vse večjo invazijo motornih koles najrazličnejših kubatur na Tartinijevem trgu, pa najsi bodo le-ti parkirani ali v gibanju, sprašujem, če je tako stanje v skladu z ureditvijo cestnega prometa na ta- istem trgu. Če je, potem zahtevam odločen in takojšen poseg zato, da se odpravi vsakršno prisotnost vozil na samem trgu in sicer tako iz varnostnih razlogov, saj so na trgu skozi ves dan prisotni tako otroci kot odrasli, vključno s tujimi obiskovalci, kot zaradi preprostega državljanskega čuta oz. dolžnosti do tega vsem Pirančanom dragega kraja, ki je trenutno malomarno zaščiten in s premalo senzibilnosti do umetniških in zgodovinskih elementov, zaradi katerih je ta trg eden izmed najlepših v državi.

21.06.2013 ob 11:49
Križišče ob meji s Hrvaško v Sečovljah je za krajane Dragonje, Sv. Petra, Nove vasi in za zaselke v času poletne sezone prometno težko prehodno. Vrste turistov v osebnih avtomobilih in v bivalnih prikolicah niso usmerjene tako, da bi se krajevni promet odvijal mimo njih . Prihajajoči/vozeči iz smeri Lucija-Sečovlje naj bi se postavljali na desno vozišče in puščali levo vozišče prosto za krajane. Isto naj bi veljalo za usmeritev vozil, ki prihajajo iz Dragonje preko aleje na mejo in zavijajo ob meji na levo na Hrvaško. Tam naj bi desno stran cestišča označili tako, da je prosto za vse, ki zavijajo na desno proti Luciji-Portorožu.

21.06.2013 ob 10:57
Uporaba direktive 94/80/ES o volilni pravici in pravici do kandidiranja na lokalnih volitvah državljanov Unije, ki bivajo v državi članici, v kateri nimajo državljanstva. Prosim za odgovor, ali se sprovaja ta direktiva v Občini Piran: kdo obvešča državljane EU, ki bivajo v naši občini, in ki nimajo državljanstva RS, o občinskih volitvah. Na kakšen način se jih obvešča, kdaj je bila ta direktiva prvič uporabljena in s kakšnim uspehom. Prosim za podatek, koliko državljanov EU, ki nimajo državljanstva RS, biva v naši občini. Prosim tudi za točen statistični podatek o številu prebivalstva v Občini Piran po krajevnih skupnostih. Obrazložitev: Torej ima vsak državljan Unije, ki biva v državi članici, nima pa njenega državljanstva, pravico, da v tej državi voli in je voljen na občinskih volitvah pod enakimi pogoji kot državljani te države. V poročilu te komisije z dne 9.3.2012 je na strani 7 rečeno "...v Sloveniji so vsi rezidenti, vključno z državljani EU, ki niso državljani zadevne države, samodejno vpisani v volilni imenik". Na 4. strani poročila zasledimo, da bo po predlogu komisije "leto 2013 določeno za Evropsko leto državljanov".

21.06.2013 ob 09:07
»Ustavna ureditev Slovenije« pravi v točki 3.7.«Splošni in posamični akti občine«, da »Ima posebno mesto med splošnimi pravnimi akti občine statut, ki ima v občini podobno vlogo kot ustava v državi, ker ureja temeljna razmerja v občini.Tako zakon o lokalni samoupravi določa, da statut občine določa temeljna načela za organizacijo in delovanje občine, oblikovanje in pristojnosti občinskih organov, organizacijo občinske uprave in javnih služb, način sodelovanja občanov pri sprejemanju odločitev v občini in druga vprašanja skupnega pomena, ki jih določa zakon. Zaradi njegovega pomena za občinsko samoupravo ga sprejema OS z dvotretjinsko večino vseh svojih članov, torej z absolutno kvalificirano večino.« Ugotovila sem, da v občini ne delujemo v skladu s Statutom Občine Piran, torej ga kršimo, ker smo uvedli s splošnimi akti občine kot so to odloki, odredbe, pravilniki in navodila spremembe, le te pa nismo vskladili s Statutom Občine Piran. Svoje delo opravljam kot svetnica vestno in dovolj pozorno in sem presenečena, da nas doslej nihče ni opozoril na veliko sprememb, ki v Statutu Občine Piran še niso zajete, se pa že leta dolgo sprovajajo. Določite prosim termin, do kdaj bo Statut Občine Piran vsklajen z vsemi spremembami, ki so bile od leta 2007 sprejete in potrjene. Prosim za skorajšnje mnenje članov pristojne komisije.

21.05.2013 ob 08:56
Ureditev prometne dostopnosti do Splošne bolnišnice Izola iz Pirana. Splošna bolnica v Izoli je prometno nedostopna na linijah s Piranom. Primerna dostopnost in kakovostne avtobusne povezave do edine regijske bolnišnice na obali so nujne. Predstavniki Veolie d.d. naj bi pripravili analizo kot je bilo to s sklepom zadnjega srečanja predstavnikov občine Koper, Občine Piran, Občine Izola, SBI in Veolie Dolenjska in Primorska d.d. 2.2.2012 določeno; srečanja v letih 2011 in 2012 niso prinesla uspeha za Izolane in občane piranske občine, izboljšal pa se je linijski promet iz Kopra, kjer vozijo avtobusi na 2o minut v SBI. Koncesijo za opravljanje gospodarske javne službe javnega mestnega prometa na območju Občine Piran je Občina do leta 2019 podelili prevozniku Veolia Dolenjska in Primorska d.d. Koper. V proračunu za leto 2013 (postavka 130203) smo za subvencioniranje mestnega prevoza predvideli 600.000 EUR. Torej lahko pričakujemo, da z nami sodelujejo in pomagajo odpraviti veliko nezadovoljstvo nad neurejenim avtobusnim prometom, ki se je s prihodom srednje šole in fakultete za zdravstvo še povečalo. Predlagano je združevanje šolskih in rednih prevozov. Predlagam, da se s prevoznikom Veolia Dolenjska in Primorska d.d. dogovori: 1.Podaljšanje voznega časa avtobusov, ki vozijo na linijah Piran-Izola-SBI-Izola-Piran. Trenutno zadnji avtobus odpelje s postaje SBI ob 15.20 uri, kar je spričo šol in predavanj, zaposlenih v SBI, svojcev pacientov in obiskovalcev na sploh, povsem nesprejemljivo. Ta pomanjkljivost se lahko uredi z dodatnimi linijami, ki bi s postaje SBI odpeljali po 16.00 uri. 2.Obstoječi liniji Koper-Piran naj bi se v popoldanskem času dodalo tudi postajališče SBI med 16.30 in 22.00 uro

21.05.2013 ob 08:49
Seznanjena sem bila, da je svetnik Gašpar Gašpar Mišič v tem mandatu bil zadolžen za ureditev prometa v mestu. Občina mu je za to dodelila cca 6o.ooo,oo evrov. Gospod Mišič pa s tem ni bil zadovoljen, da je to premala vsota za ureditev prometa. Že nič kolikokrat sem dala pobudo za enostavno rešitev pa se do danes po skoraj treh letih mandata ni nič spremenilo. Veliko pirančanov sploh ne ve, da imamo v garaži na Fornačah novo ceno mesečnega parkiranja, seveda vse premalo so bili seznanjeni ceni. Dogovor med županom Petrom Bosmanom pa je bilo, da se izprazni del parkirišča pred barom Tri papige, naredi se krožišče za avtobus gratis, pa kaj bi ponavljala saj imate to že napisano. Čudim pa se da se pred začetkom sezone še nič ni spremenilo, obala bi morala biti zaprta pred velikonočnimi prazniki do konca oktobra, vsi avtomobili na Fornače in garažo, pa če tudi zaradi mene pozimi vrnete vse avte v mesto. To je še en predlog za razmislek, sicer pa vem, da se sploh nič ne bo spremenilo in so moji predlogi kot besede v burji.

21.05.2013 ob 08:44
Občinski svetnik Mitja Troha, je na 17. redni seji dne 16. 4. 2013 podal pobudo za ureditev problematike shranjevanja kmetijskih strojev in orodja v območju Krajinskega parka Strunjan.

21.05.2013 ob 08:35
Odločanje o prostoru, njegovi ureditvi, rabi, namembnosti je z različnimi pobudami, zahtevami in pričakovanji prav v zadnjih dneh prestopilo mejo konstruktivnega dialoga. Če bi imeli OPN, bi Milok mogel predstaviti projekt Terase Bernardin, referendum Kampolin bi nam bil prihranjen, ne bi bilo izrednega stanja zaradi Černačeve uredbe, na seji bi ne imeli točke o novi lokaciji za casino Adonis; predvsem pa ne tega, kar se je vsulo po njej. Po naraščajočem nerazumevanju, ostrih besedah in konfliktih (nesporazumih?), je potrebno objaviti podatke o osnutku OPN občine Piran. Predlagam da objavite kronološki zapis (vseh) opravljenih aktivnosti, seznam na ministrstva poslanih dokumentov, javnih razprav, sprejetih odlokov, OPPNjev ipd... Javnost mora biti seznanjena z vsebino osnutka OPN občine Piran, imeti vpogled vanj in biti vključena v njegovo oblikovanje.

21.05.2013 ob 08:29
Obnova javne razsvetljave (razpis za izbiro koncesionarja), zanemarjena in uničena javna površina na severnem delu Punte (manjkajoči tlakovci) je nevarna za sprehajalce, samo vprašanje časa je, kdaj se bo kdo usodneje poškodoval, nevaren dostop do plažne ploščadi na Punti (pohvalno, da je plaža do kopalne sezone namenjena gostinski dejavnosti, opozarjam na nevarnost prehoda do središčnega dela, ki ga ima lokal Bonaca) Pogoji za delo so za odnose med gostinci-najemniki javnih površin različni, po nepotrebnem konfliktni. Upravljalec javne površine oz. Občina, naj pojave konfliktnosti spremlja in odpravlja že v pogojih za oddajo teras. Konkreten neprehoden pas skal in kamenja pred Bonaco bi moral biti urejen na način, da je varen za uporabnika.

20.05.2013 ob 12:03
Štiristo ljudi je podpisalo zahtevo za obnovo linije Lucija Tartinijev trg. Županov sklep o ukinitvi linije ne temelji na resničnih potrebah zaposlenih, starejših ljudi, piranskih srednješolcev, učencev glasbene šole, OŠ z italijanskim učnim jezikom, članov mestne knjižnice, obiskovalcev prireditev, kupcev v trgovinah in na tržnici, v krožkih in društvih aktivnih občanov. Poleti potrebujemo Pirančani in vsi številni gostje ustrezne prevoze tako med tednom kot ob vikendih, ko na trg ne pripelje niti en Veoliin avtobus. Ob takem urejanju javnega prometa zelo pogrešamo dialog (KS Piran čakamo na obljubljen sestanek z županom že štiri mesece).

20.05.2013 ob 11:31
1. Turistični vlakec (ne)zakonito 'pobira' potnike na postajah Veolie. Taxi sonce je bil kazensko preganjan zaradi tega; parkirni boxi ovirajo varno vstopanje in izstopanje v Portorožu ob štiripasovnici. Na to opozarjajo šoferji, ki so osebno odgovorni in tudi kaznovani (lido-central kafe, obe postaji Hotel Marko). 2. Na seji sveta zavoda Gimnazije, elektro in pomorske šole Piran, je bila postavljena problematika hišnika, ki je zadolžen za vzdrževanje in popravila na treh lokacijah, ki spadajo v omenjeni zavod. Ali se je ugodilo prošnji ravnatelja, ki je predlagal, da se v bližini Gimnazije, elektro in pomorske šole Piran zagotovi eno parkirno mesto za potrebe hišnika.

16.05.2013 ob 12:08
V enem od razgovorov z županom nam je položil na dušo skrb za čistočo ulic, osveščanje lastnikov psov, vzpodbujanje krajanov k ločevanju odpadkov – ker z represijo ne bomo dosegli bistvenega napredka. Učinkovitost izrečenih kazni bi bilo smiselno ugotoviti tudi z objavo podatka: -koliko denarnih kazni je bilo izrečenih iz naslova neustrezno ločenih odpadkov, odlaganja odpadkov izven dovoljenega urnika ter koliko? -glob lastnikom psov, ki niso počistili iztrebkov svojih psov? Ko smo sprejemali višino denarnih kazni, so nekateri zagovarjali »občutnejše zneske« ker simbolične kazni nimajo učinka.

16.05.2013 ob 11:46
Neonske table kazijo fasade piranskih hiš, ne spadajo v staro mestno jedro, opozorila in zgražanje širše javnosti, ki ga posredujem kot svetnica in se z njimi popolnoma strinjam, so bob ob steno. »Goga«, »Sanata«, »Kavarna Piran«, pri slednji pogrešam dvojezičen zapis besede kavarna, so na eminentnih lokacijah. Na zidu trgovine z bižuterijo so še vedno bele omarice s policami, na drugih trdno pričvrščene kovinske mreže, zanemarjena in umazana senčila, table, kavlji in podobna oprema. Objava v časopisu, da table, s katerimi so obloženi pločniki in javne površine pridelajo 280 tisoč € v proračun občine razkriva prenasičenost javnih površin s tovrstno navlako - ali pomanjkanje skrbi za historično mestno jedro.

15.05.2013 ob 14:00
V KS Piran si prizadevamo za ponovno oživitev omenjene telovadnice in vlagamo ogromne napore za zagotavljanje sredstev za njeno prenovo. V ta namen bo na Tartinijevem trgu 25. maja organiziran dobrodelni koncert. S pozitivnim odnosom in podporo k uspešnosti te pobude lahko prispevate tako Občinski svet Občine Piran kot g. Župan in Občina kot ustanova. Upam, da sestanek s predstavniki KS ne bo ponovno izostal.

22.03.2013 ob 14:47
Reševanje problematike preselitve igralnega salona Adonis iz lokacije Postajališka 2 na lokacijo Obala 14 (bivši objekt pivnice, sedaj tržnica), vse v Portorožu. Problematika naj se razrešuje v skladu s sprejetimi akti Občine Piran.

22.03.2013 ob 13:54
Pomorski in tehniški izobraževalni center Portorož je že leta 2011 podal pobudo po postavitvi ustreznega števila usmerjevalnih tabel proti objektu ''akvarij'' z ustrezno grafično prilogo, kar je tudi sama pripravljena sofinancirati. Do realizacije še ni prišlo, zato se daje pobuda po prioritetni izvedbi predlaganega.

21.02.2013 ob 09:10

12.02.2013 ob 14:46

04.02.2013 ob 09:56

04.02.2013 ob 09:55

04.02.2013 ob 09:54

04.02.2013 ob 09:53

04.02.2013 ob 09:51






Napovednik

januar

10

Za centralno avtobusno postajo, Portorož

Božičkova dežela

december

13

Park hotela Kempinski Palace, Portorož

Vse sladkosti življenja

december

13

Več lokacij po Piranu

Čarobne točke - Umetniški dogodek ob dnevu Sv.Lucije