1

Mesto Piran

Nastanek Pirana še naprej buri domišljijo znanstvenikov kljub številnim poskusom, da bi rojstvo mesta pojasnili kar z izvorom imena. Nekateri zgodovinarji menijo, da imenu Piran botruje grška beseda pyr (ogenj). Legenda namreč pravi, da so Pirančani v preteklosti zažigali velike krese prav na mestu, kjer danes stoji svetilnik.

Gastronomski zakladi Istre in morja - MARISTRA

Natisni vsebinoPovej naprejPovečaj pisavoPomanjšaj pisavo

Gastronomski zakladi Istre in morja - MARISTRA

Namen operacije je vzpostaviti kakovosten in visoko konkurenčen produkt osnovan na gastronomiji Istre, ki predstavlja infrastrukturo za mreženje deležnikov, razvoj inovativne ter celovite ponudbe lokalnih produktov in ponudbe, skupno promocijo in trženje istrske gastronomije ter turističnih storitev in spodbujanje kakovosti ponudbe.

Območje LAS Istra bo tako postalo pomembna in kakovostna gastronomska destinacija, v okviru katere imajo glavno vlogo promotorjev ponudniki lokalnih kakovostnih gastronomskih produktov, kar bo vplivalo na večje število obiskovalcev destinacije in njihovo večjo potrošnjo. Posledično se bo slednje odražalo na splošnem dvigu kakovosti ponudbe in turističnih storitev v destinaciji.

Rezultati operacije:

  • izdelavni standardi kakovosti za šest področij (načrt upravljanja standardov kakovosti, CGP standardov kakovosti in material za označevanje dobitnikov znaka kakovosti, ocenjevanje in monitoring gastronomskih ponudnikov),
  • izobraževanja za turistične ponudnike,
  • vsebinsko obogateni programi prireditev,
  • promocijski dogodki za pospeševanje prodaje in promocije morskih in drugih gastronomskih zakladov Istre,
  • letni koledar prireditev na območju vseh obalnih občin,
  • foto in video material za promocijo dogodkov in prireditev,
  • promocija gastronomije Istre z vinsko kraljico slovenske Istre,
  • foto in video material za promocijo in trženje gastronomske in turistične ponudbe,
  • promocija gastronomskih prireditev na jumbo plakatih,
  • oglaševalske akcije za promocijo in trženje gastronomske in turistične ponudbe (oglaševanje na spletnih straneh, družabnih omrežjih, v tiskanih medijih),
  • gostovanje turističnih novinarjev in predstavnikov turističnih agencij in tour operaterjev,
  • gastronomski katalog in gastronomski zemljevid (v tiskani in digitalni obliki),
  • gastronomski blog,
  • zeleni turistični programi z morsko kulinarično ponudbo,
  • promocijski material za skupno promocijo znamke »darovi slovenskega morja«.

 

Vodilni partner: Mestna občina Koper

Partnerji operacije: Občina Piran, Občina Ankaran, Turistično združenje Izola g.i.z., Društvo vinogradnikov slovenske Istre

Vir financiranja: Evropski sklad za pomorstvo in ribištvo

Spletna stan Evropske komisije namenjene Evropskemu skladu za pomorstvo in ribištvo






Napovednik

oktober

01

Piran

Piran, lep kot še nikoli

september

17

Avditorij Portorož

22. Festival slovenskega filma

oktober

18

Tartinijeva hiša, Piran

Dogodki, čustva in občutki