Tartinijev trg 2 / Piazza Tartini 2
6330 Piran/Pirano
Občina Piran objavlja javno zbiranje ponudb za oddajo poslovnega prostora v svoji lasti v najem. Zainteresirani ponudniki so vabljeni, da oddajo svoje ponudbe v skladu s pogoji, določenimi v javnem zbiranju ponudb.
Organizator javnega zbiranja ponudb
V skladu s predpisi, ki urejajo ravnanje s stvarnim premoženjem države in samoupravnih lokalnih skupnosti, Občina Piran vabi zainteresirane ponudnike k oddaji ponudb za najem nepremičnine - poslovnega prostora.
Predmet najema
Predmet najema je poslovni prostor na naslovu Tartinijev trg 1 v Piranu, z ID znakom: del stavbe 2630-162-2, velikosti približno 128,18 m² poslovne površine. Poslovni prostor se nahaja v pritličju in nadstropju sodne palače. K predmetu najema sodi tudi zunanja pokrita terasa (pod oboki) velikosti približno 46,17 m². Poslovni prostor se oddaja v stanju "videno-najeto".
Dejavnost
Poslovni prostor je namenjen izvajanju gostinske dejavnosti, in sicer pripravi in prodaji jedi in pijač v lokalu - picerija (podrazred 56.101 Restavracije in gostilne). Organizator ne bo upošteval ponudb, ki obsegajo pripravo in prodajo hitro pripravljenih jedi.
Izhodiščna vrednost najema
Ocenjena vrednost najema poslovnega prostora znaša 1.615,81 EUR/mesec brez DDV. Taksa za uporabo javne površine - zunanje pokrite terase (pod oboki) znaša 4.239,65 EUR na leto.
Trajanje najema
Najem se sklene za nedoločen čas z odpovednim rokom šestih (6) mesecev.
Pogoji za sodelovanje
Na javnem zbiranju ponudb lahko sodelujejo pravne osebe ali fizične osebe, ki samostojno opravljajo pridobitno dejavnost, registrirano za gostinsko dejavnost, ter izpolnjujejo vse pogoje navedene v javnem zbiranju ponudb.
Merila za izbor najugodnejšega ponudnika
Merila za izbor najugodnejšega ponudnika vključujejo:
Navodila za izdelavo ponudbe
Ponudniki morajo svoje ponudbe izdelati v slovenskem ali italijanskem jeziku. Pri oddaji stvarnega premoženja se uporabljajo določbe ZSPDSLS-1, Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti ter Obligacijskega zakonika. Ponudbe je treba oddati z vsemi zahtevanimi dokazili in drugimi listinami.
Ponudniki morajo vplačati varščino v višini treh izhodiščnih mesečnih najemnin (4.847,43 EUR) najpozneje do 7. avgusta 2024 do 14:00 na podračun Občine Piran. Neizbranim ponudnikom bo varščina vrnjena v tridesetih dneh po poteku roka za oddajo ponudb.
Odpiranje ponudb
Odpiranje ponudb bo potekalo 9. avgusta 2024 ob 10:00 v prostorih občinske palače na naslovu Tartinijev trg 2, Piran. Odpiranje ponudb je javno in predstavniki ponudnikov se morajo izkazati z overjenim pooblastilom ponudnika.
Izbor najugodnejšega ponudnika in podpis pogodbe
Ponudniki bodo o izboru pisno obveščeni v roku petnajst dni od dneva izbora. Če je med prejetimi ponudbami več najugodnejših ponudb, lahko komisija pozove ponudnike k oddaji nove ponudbe ali opravi dodatna pogajanja. Izbrani ponudnik mora skleniti najemno pogodbo v roku petnajst dni po prejemu sklepa o izboru.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov
Občina Piran ravna z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več informacij je dostopnih na https://www.piran.si/gdpr.
Dodatne informacije
Podrobnejše informacije so na voljo na sedežu Občine Piran, Urad za nepremičnine in stanovanjsko politiko, Tartinijev trg 2, 6330 Piran. Kontakt: ga. Andreja Mihec (tel. 05/671-0379, e-naslov: andreja.mihec@piran.si) in ga. Patricia Gec (tel. 05/6710-351). Ogled nepremičnine je možen po predhodnem dogovoru.